EUROCARGO: AUTOCAMIONUL PE CARE ORAȘUL ÎL ADORĂ

 

EUROCARGO este vehiculul perfect pentru livrări door-to-door, pentru misiuni prin oraș și pentru orice alte misiuni de transport în centrele orașelor. Datorită lățimii ideale a cabinei (2,1 m), a unghiului mare de bracare (52 de grade) și a cercului de întoarcere redus din categoria sa (puțin sub 11 m pentru versiunea cu ampatament de 2.790 mm), este perfect pentru sarcinile din zonele urbane.

 

CONFORT ȘI ERGONOMIE LA NIVELURI ÎNALTE

 

Comenzile de pe volan permit șoferului să folosească radioul și telefonul în deplină siguranță. Vehiculul dispune, de asemenea, de comenzi mai ergonomice pentru controlul climatizării, lumini și cutie de viteze automată/automatizată. Totul își are locul său, la îndemână: dispune de numeroase compartimente de depozitare pentru obiecte și documente, compartimente speciale pentru carduri și o bară pentru haine pe peretele posterior.

Consola din partea șoferului găzduiește două suporturi practice pentru sticle, o priză de 12 V și o opțiune pentru o priză de aer comprimat.

Interiorul cabinei este echipat cu scaune tapițate cu o țesătură specială; opțional, este disponibil un scaun al șoferului cu suspensie pneumatică "high-comfort", cu spătar complet reglabil, centură de siguranță reglabilă pe înălțime, tapițerie cu dublă densitate și ventilație. O cotieră este disponibilă opțional pentru toate scaunele cu suspensie pneumatică.

Datorită tabloului de bord liniar și a dimensiunilor compacte ale tunelului motorului, șoferul poate părăsi cu ușurință vehiculul din ambele părți ale cabinei.

 

SIGURANȚĂ: IMPORTANȚA PREVENȚIEI

 

Pe lângă robustețea și siguranța sa, EUROCARGO protejează șoferul și încărcătura datorită:

  • AIRBAGUL ȘOFERULUI;
  • COMENZI AUDIO ȘI BLUETOOTH™ PE VOLAN;
  • SISTEM AVANSAT DE FRÂNARE DE URGENȚĂ;
  • CONTROLUL ADAPTIV AL VITEZEI DE CROAZIERĂ;
  • SISTEM DE FRÂNARE CU ABS ȘI ASR;
  • CONTROL ELECTRONIC AL STABILITĂȚII VEHICULULUI (EVSC) CU SUPORT PENTRU URCAREA ÎN PANTĂ;
  • LUMINI DE ZI CU LEDURI;
  • FARURI CU XENON.

 

FLEXIBILITATE MAI MARE, CONSUM REDUS DE COMBUSTIBIL ȘI SUSTENABILITATE

 

Motoarele de pe EUROCARGO sunt motoare diesel Tector 5 cu patru cilindri de 4,5 litri și Tector 7 cu șase cilindri de 6,7 litri. Gama include șapte niveluri de putere, de la 160 la 320 CP, cu un cuplu maxim de 1.100 Nm, completate de un motor CNG care oferă un cuplu de 750 Nm și 204 CP. Aceste motoare sunt cuplate la cutii de viteze manuale cu 6 sau 9 trepte, automate cu 6 sau 12 trepte sau automate cu convertizor de cuplu.

Sistemul exclusiv de posttratare IVECO HI-SCR este ușor și eficient și elimină timpii morți de regenerare.

În plus, EUROCARGO Natural Power se simte deosebit de bine în marile orașe - datorită emisiilor sale reduse, este permisă circulația în zonele cu trafic restricționat, iar funcționarea sa silențioasă (cu 5 dB mai silențioasă decât cea diesel) îl face perfect pentru munca de noapte.

 

UN COLEG DE LUCRU PE CARE VĂ PUTEȚI BAZA

 

EUROCARGO atrage clienții datorită fiabilității și robusteții sale: două calități care rezultă din șasiul, derivat din transportul greu și proiectat pentru a fi durabil și pentru a rezista la solicitări mai mari (de exemplu, o sarcină dezechilibrată sau o schimbare bruscă de direcție).

Pentru a se adapta la orice tip de misiune, EUROCARGO oferă mai multe soluții de suspensie: suspensii parabolice, cu foi de arc semi-eliptice și suspensii pneumatice. Suspensiile pneumatice sunt controlate de un sistem ECAS (Electronically Controlled Air Suspension), care garantează o poziție constantă a vehiculului, indiferent de nivelul de încărcare.

Punctele față și spate și sistemul de frânare garantează faptul că caracteristicile mecanice rămân fiabile în timp. Sistemul de frânare este pneumatic-hidraulic pe gama de 7,5 până la 10 tone și complet pneumatic pe gama de 11 până la 18 tone. Toate versiunile 4x2 sunt echipate standard cu frâne pe disc.

 

VERSATILITATE

 

De la livrări la construcții, la transporturi frigorifice și până la servicii urbane, EUROCARGO este cel mai versatil vehicul din categoria sa și este, de asemenea, ușor de carosat. Fabricat din oțel de înaltă rezistență, cadrul șasiului poate acomoda lungimi de caroserie cuprinse între 4.265 și 10.175 mm; lonjeroanele sunt paralele pe toată lungimea și sunt preconfigurate pentru a simplifica asamblarea suprastructurii.

Eurocargo oferă trei tipuri diferite de cabină pentru a satisface cerințele fiecărei sarcini: cabină de zi, cabină de dormit și cabină pentru echipaj.

În total, EUROCARGO este disponibil în 11.000 de versiuni din fabrică, rezultate din combinarea variantelor sale de produs: două tipuri de tracțiune, 14 niveluri de greutate brută a vehiculului și șapte puteri, 12 cutii de viteze, 15 ampatamente și trei tipuri de cabină cu două tipuri de acoperiș - pe lângă o gamă largă de sisteme de suspensie, rapoarte în punte, axe și prize de putere (până la 1.100 Nm).